هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، درک نوویستکی، ستاره آلمانی تیم بسکتبال دالاس مِوِریکس در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا با تخفیف باور نکردنی و بزرگی که به دالاس داد، کمک کرد تا این تیم یک فوروارد قدرتی به ترکیب خود اضافه کند.

نوویتسکی مدتی قبل قراردادی 3 ساله به ارزش 25 میلیون دلار با این تیم امضا کرد. ارزش این قرارداد سالانه 12 میلیون دلار کمتر از قرارداد قبلی اوست. او پیش از این قرار بود برای 4 سال بازی با پیراهن شماره 41 دالاس 80 میلیون دلار دریافت کند.

حالا دالاس می‌تواند با تخفیف هنگفت و به نوعی فداکارانه غول آلمانی خود، چاندلر پارسونز را با قراردادی 3 ساله به ارزش 45 میلوین دلار به خدمت بگیرد.

فوروارد آلمانی دالاس در این مورد به شوخی گفت: من به پارسونز گفته‌ام تا وقتی در دالاس بازی می‌کند، هزینه شام من با اوست چون با پول من به این تیم آمده است.

پارسونز هم گفت: نوویتسکی یک هم‌تیمی واقعی است. من خیلی دوست داشتم به دالاس بیایم و در کنار او بازی کنم و حالا از این بابت خیلی خوشحالم. این تخفیف و فداکاری او نشان می‌دهد که چقدر دوست دارد تیمش برنده باشد. او حاضر شد میلیون‌ها دلار کمتر بگیرد تا بازیکنی مثل من به ترکیب دالاس اضافه شود و به او در راه کسب قهرمانی کمک کند.

به هر حال تازمانی که دالاس قهرمان شود، پارسونز باید هرینه شام نوویتسکی را حساب کند!




برچسب‌ها: NBA ,
[ چهار شنبه 14 آبان 1393 ] [ 13:35 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 178492
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar